duminică, 29 ianuarie 2012

MACARON PARTY 2


 MACARON  PARTY 2
Am revenit cu rezerve.
O mica  prezentare facuta din varietatile de macaron  pe
care le-am facut zilele trecute.

Reteta de la Tartelette
POFTA BUNA!

20 de comentarii:

maria mihalache spunea...

Ce culori frumoase.

mandala spunea...

maria mihalache, multumesc!

Dana C spunea...

foarte faine...zic si eu de ceva timp ca le fac :)

Emily spunea...

superb arata ♥
iubesc macarons iar ai tai arata perfect ♥

mandala spunea...

Emily, multumesc, arata bine, dar mai am mult de parcurs pana vor fi perfecti.

mandala spunea...

Dana Cristea,multumesc, eu aproape un an am cochetat cu ei pana m-am apucat de ei si prima incercare a fost un fiasco.

coco spunea...

sper ca nu urmeaza si partea 3-a...ca se strica tastatura mea...umezeala , stii tu :)))

mandala spunea...

coco, multumesc, in curand !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Deja nu mai pot de pofta cand vad ce-i pe aici.Pup!

mandala spunea...

DiaMar-bucataria galbena,multumesc!

mandala spunea...

Dana Cristea, multumesc din suflet, am sa-l ridic cu placere!

VIVIANA spunea...

Intr-o zi o sa-mi fac timp si curaj sa fac si eu!...arata super ale tale!

Ioana V. spunea...

esti o gospodina grozava!
Te-am adaugat in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai bine. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

mandala spunea...

viviana,multumesc!

mandala spunea...

alinutzika,multumesc!

dia spunea...

prima incercare a fost un fiasco total...oare voi pati si eu ca tine, sa-mi iasa din a doua incercare? :)

mandala spunea...

adnia, sper!

dia spunea...

iti multumim mult de tot pt. surpriza facuta!e fara cuvinte!

mandala spunea...

adnia,cu placere!

mandala spunea...

paradis, multumesc!