luni, 14 octombrie 2013

Invitatie la cafea si macarons cu ciocolata




Invitatie la cafea si macarons cu ciocolata 

Pentru un inceput de saptamana delicios va invit la o cafea si macarons cu ciocolata.
Reteta de macarons o gasiti aici si va sfatuiesc sa aveti curaj sa incercati pana reuseste.
Cine citeste blogul de mai multa vreme stie ca eu sant dependenta de acest desert, 
momentan, sant foarte ocupata cu alt proiect si postez mai rar, sper ca am sa revin de sarbatori cu noi idei si bunatati fabuloase.
Multumesc vizitatorilor fideli si va invit la o cafea virtuala !
ENJOY  !!!

6 comentarii:

HajniZoli spunea...

Eu am venit. Multumesc!:-)

Biochimist la cratita spunea...

Multumim pentru cafeluta si macarons! Inca nu am gasit ingredientele si curajul necesare pentru a-i pregati...

Anonim spunea...

Ce bine ca ai revenit, asteptam noi creatii !
Ana ta !

mandala spunea...

HajniZoli, multumesc, sper sa ne reintalnim !

mandala spunea...

Alina Vicu, cu placere, ingrediente se gasesc usor la supermarketuri iar curaj, ai, dar trebuie
scos la lumina !
Succes !

mandala spunea...

Ana, multumesc, sper sa am timp si pentru blog si am sa revin !