marți, 21 iunie 2011

INGHETATA DE CIOCOLATA FACUTA IN CASA



INGHETATA DE CIOCOLATA FACUTA IN CASA
Caldura mi-a schimbat putin modul de a gati , adica
mai rar si meniuri mai usoare si racoritoare.Cautand
o reteta de inghetata am gasit una spaniola ce mi se parea
ideala , nu doream sa pun oua si cand am vazut ca nu contine oua nu am mai dat importanta ce proces
tehnologic are. Abia  cand am vrut sa o fac am descoperit
ca trebuie masina de inghetata la ea . Era prea tarziu si
pofta prea mare asa ca am facut ce am putut fara aparat.
Reteta cerea 500 ml de frisca  si 130gr de ciocolata.
Am incalzit frisca pana aproape de fierbere si apoi am luato de pe foc si am topit in ea ciocolata.Am facut doua portii 
una cu ciocolata cu lapte si una cu ciocolata cu 80% cacao.
Dupa ce am topit ciocolata am pus compozitia in congelator si a doua zi era ca o inghetata normala, buna, cremoasa dar 
se topea vazind cu ochii si a trecut mai repede decat credeam eu, nu am apucat sa-i gasesc lipsuri ca nu mai aveam la ce, s-a topit in gura pofticiosilor.
Mai caut retete fara oua si fara masina de facut inghetata !    

8 comentarii:

Petronela spunea...

Toata lumea face inghetata...numai eu o cumpar!!! Si e atat de simpla a ta ,cred ca a venit timpul sa ma apuc si eu de facut.Multumesc de idee.
Pupicei si o zi buna!!

mandala spunea...

Petronela, simpla si buna, se poate face si cu fructe.

Steliana spunea...

Felicitari pentru aceasta rapida,economica,
ecologica inghetata ,cu siguranta o voi pregati
toata vara si voi incerca sa adaug si cateva
fructe productie proprie.

mandala spunea...

Steliana , nu e reteta mea, am gasit-o pe un blog si mi-a placut imediat pentru ca era foarte simpla si usor de facut cu posibilitati multiple de gusturi si arome.

gratziela spunea...

O minunatie, am sa incerc si eu!
O zi buna

retete- ina spunea...

ce bine arata,voi incerca si eu,sigur trebue sa fie buna,multumesc pentru postarea retetei

mandala spunea...

Gratziela, e tare buna .

mandala spunea...

Ina, este foarte buna si nu trebuie sa faci prea multe si ai o inghetata delicioasa.