luni, 20 iunie 2011

PANNA COTTA CU LIME SI CAPSUNI



PANNA COTTA CU LIME SI CAPSUNI

Ingrediente pentru 4 portii :

-  500 ml friscă lichidă
-  100ml lapte
-  100gr zahăr
-  10 gr gelatină
-  1 plic de zahăr vanilat-  coaja de lime

-  capsuni
-  dragoste


Dizolvam gelatina in lapte.
Punem frisca ,zaharul , zaharul vanilat,la foc mic
pana incepe sa fiarba . O luam de pe foc si adaugam
gelatina cu laptele, putina coaja de lime si apoi o turnam
in forme, lasam la frigider pana e gata ( 6 ore).
Decoram cu  coaja de lime, cu ce fructe avem  sau cu sos de fructe,
eu am avut capsuni.
POFTA BUNA!

4 comentarii:

retete- ina spunea...

frumos si bun

Petronela spunea...

Usor de facut si extraordinar de buna!!!!Eu n-am facut-o niciodata,mananc doar din cumparat...N-ai facut cafeaua ieri sau poate ma-nsel?
Pupicei si o saptamana minunata!!!

mandala spunea...

Ina, este delicioasa !

mandala spunea...

Petronela , ai dreptate ieri nu am postat nimic, ma revansez duminica viitoare !