vineri, 3 iunie 2011

TAGLIATELE DIN OREZ CU OAUA SI MARAR VERDE




TAGLIATELE DIN OREZ CU OAUA SI MARAR VERDE

Prima mea intalnire cu pastele din orez a fost memorabila
si am scris despre ea aici : Thailanda   am fost placut surprinsa de  finetea lor , sant placute la gust si usoare  parca nici nu ai fi mancat nu dau senzatia de greu acea sanzatie ca ai mancat si imediat explodazi si te si apuca somnul. Cand am gasit prima data la noi m-am bucurat foarte mult si de atunci le folosesc des si cu placere.






INGREDIENTE :


- paste din orez
- sare
- piper
- ulei
- 2 oua
- marar
- ridichi
- ceapa verde
- gogosar rosu
- dragoste

Se fierb pastele in apa cu sare ,se strecoara, si se pun in tigaie cu putin ulei ,peste ele punem ouale in care am pus sare , piper si putin marar verde tocat marunt si le prajim dupa gust mai crocante sau mai moi , eu prefer mai putin prajite.Se servesc calde .
POFTA BUNA !



4 comentarii:

Nely spunea...

Mmmm, ce bune trebuie sa fie! O seara placuta!

mandala spunea...

Nely,multumesc !

retete- ina spunea...

foarte bun trebue sa fie,si frumos asezat pe farfurie,o zi frumoasa

mandala spunea...

Ina,bune,bune ,multumesc !