joi, 23 iunie 2011

INGHETATA DE ZMEURA FACUTA IN CASA

INGHETATA DE ZMEURA FACUTA IN CASA

Dupa inghetata de  ciocolata care a fost o reusita totala si
a disparut  rapid si cu placere in gurile norocosilor,
am facut alta de zmeura pe care as putea sa o numesc
inghetata  sau betonata  de zmeura .


 Am primit doua galetuse de zmeura si primul meu gand a fost sa fac si o inghetata de zmeura . Am spalat zmeura si am  amestecat-o cu zahar si am lasat-o o noapte sa se topeasca, dimineata am batut frisca si am amestecat-o cu zmeura .
O noapte a stat in congelator si azi am vrut sa gust dar nu
s-a lasat globalizata deloc, deloc,  a stat ferma pe pozitii vre-o trei ore dupa care s-a cam pleostit si nici pe departe nu era ce am visat eu.


De buna era buna, aromata ,gustoasa, acrisoara numai buna pe canicula asta dar nu se lasa modelata cum vroiam eu.
Cantitati nu prea pot da decat asa aproximative 250 ml frisca batuta si un castron de zmeura cu zahar din care a  iesit paharul acela mare de inghetata.
Rezultatul arata cam asa dar pe cuvant ca era delicioasa !
POFTA BUNA !

2 comentarii:

Dana C spunea...

delicioasa trebuie sa fie!arata chiar foarte bine!
o seara frumoasa!

mandala spunea...

Dana, a fost tare buna.