sâmbătă, 25 iunie 2011

PISCOT CU VISINE SI CACAO





PISCOT CU VISINE SI CACAO

Visinele sant acum coapte si se pot folosi la multe,multe retete, eu am facut un piscot cu cacao, un dulce foarte apreciat si care il facea mama mea in fiecare duminica in sezonul visinelor, pe vremea cand eram copil. Piscot in care am pus cacao si visine pe care le tin de doua zile in zahar pentru sirop si alte bunaciuni.

Ingrediente :
- oua
- zahar
- faina
- coaja rasa de lamaie
- vanilie
- visine
- cacao
- dragoste

Piscotul se face clasic cate oua atatea linguri de zahar si tot atatea de faina , vanilie si coaja rasa de lamaie.
Zaharul se freaca cu galbenusurile pana se face o crema
spumoasa , albusurile se bat cu un praf de sare se pune vanilia si coaja de lamaie si se amesteca incet totul, punem separat trei linguri de compozitie in care punem cacaoa si in compozitia alba pusa in tava se pune si acest amestec .Trecem cu o lingura prin tava sa ai dam un aspect marmorat ,punem si visinele, se da la cuptor aproximativ 30 de minute ,cand e gata se mananca cu pofta.
POFTA BUNA ! 

4 comentarii:

Unknown spunea...

Ce bine arata!O sa fac si eu maine dimineata dar cu cirese ca visine nu am.

mandala spunea...

Nico,multumesc !

retete- ina spunea...

arata bine,frumos prezentat

mandala spunea...

Ina, multumesc !