luni, 31 ianuarie 2011

SUPA DE CARACATITA



Cea mai buna supa pe care am mancat-o  vreodata este supa de caracatita.
Eram in Thailanda si ni se servea masa de pranz pe terasa la hotelul la care eram cazati ( A-ONE)  si primul fel era o supa foarte delicioasa,
surprinsa de gustul nemaiintalnit  am hotarat ca mai bine renunt la felul doi dar mai servesc o portie, curajoasa ma duc la ospatarul care era inconjurat de tot felul de oale sii zic ca mai doresc o supa, el tot
un zambet (toti zambesc neincetat dar intr-un fel calduros nu fortat)
imi spune ceva probabil si din ce este facuta dar cuvantul magic
"caracatita" trece pe langa mine care eram ochi si urechi bagata
in ololoiul mare  cu supa fierbinte de unde venea un miros divin.
Vad ca ia un bol unde cu gratie face sa plonjeze niste fasii
de salata proaspat taiata care in contact cu supa fierbinte se
tranasformau in niste matasuri cate te mangaiau pe interior de sus pana jos,
apoi pune cateva firicele transparente de taitei si urmeaza supa cu gust divin si apoi se indreapta spre o oala mica de unde ia ceva si zbang in castronul meu, simt ca imi cade hotelul in cap,din castron se uita cu niste ochi morti o caracatita ba nu, chiar mai multe ,doar zimbetul infinit al ospatarului ma face sa intind mana si sa plec cu supa mult dorita dar care ma inspaiminta si nu stiam  unde sa o pun ca sa scap de ea, spre marele amuzament al colegilor de masa care erau la fel de afoni in acele delicatese.
Nu stiu cum se face si nici reteta nu am dar ramane cea mai buna
supa pe care am mancat-o pana acum. 



2 comentarii:

Uica Mihai spunea...

Draga Mandala Uica Mihai te saluta. Iti multumesc pentru vizita. Daca vrei amanunte despre Supa in trei culori, intra din nou pe blog, acolo mergi la Uica Mihai pe Youtube ;i acolo gasesti un video numit Gatind cu cei mai cuminti. E supa in trei culori pe care o fac cu copii de la o gradinita din Timisoara. Cu respect Uica mihai

Doinitza`s cakes spunea...

Waw! nu stiu dac-as manca asa ceva ,am auzit ca-i buna,imi place ca in retele tale presari codimentul principal "dragoste',de aceea iti ies asa faine toate si sunt sigura ca si bune imi pare rau ca nu stai mai aproape ca as veni sa gust din fiecare preparat si-mi place cum le ornezi,cu bun gust