duminică, 17 iulie 2011

AZI ESTE ZIUA MEA !




AZI ESTE ZIUA MEA !
Pentru mine, azi este o zi speciala , da, si zi de nastere dar si mult, mult mai mult decat o aniversare.
M-am tot gandit ce tort sa fac de ziua mea , tort dar nu tort, nu  un  oarecare tort ,tort ce nu s-a mai facut ,dulce dar nu foarte dulce, frumos dar original, ceva bun, dar ceva usor, de vara, si asa am facut acest tort original, frumos,dulce , gustos si usor ,de fapt este un tort popsicles urias , are tot ce mi-am dorit si ma bucur ca am fost inspirata sa-l fac. Un  Cantaloupe Ice Pops
POFTA BUNA  !

28 de comentarii:

Ana spunea...

La multi ani cu sanatate si bucurii! Arata extraordinar tortul! Felicitari!

retete- ina spunea...

la multi ani
arata super,poate ne spui cum l-ai facut,fructele mele favorite,foarte frumos ornat

viorica dinu spunea...

La multi ani si tot ce iti doresti in viata ! Tortul este spectaculos.

Alexandrina spunea...

La multi ani fericiti!!

Petronela spunea...

Eram intrata pentru cafea si am gasit o MINUNATIE de tort intr-adevar inedit si foarte atragator.Motivul ?Mare aniversare si deci vin cu urarile de multi,multi,multi ani cu sanatate si bucurii,plini de fericire si tot ce-ti doresti!!!
O dumineca frumoasa si sa mancati sanatosi minunea de tort!!!

Miodrag Surac spunea...

La multi ani si toate cele bune in viata. Super...

Alice spunea...

LA multi ani!!!!!!!!! Santate, fericire si zile luminoase, draga mea.

mandala spunea...

Ana,multumesc !

mandala spunea...

Ina, multumesc ,reteta este simpla ,suc de fructe inghetat ,un popsicle urias !

mandala spunea...

Viorica. multumesc !

mandala spunea...

Alexandrina, multumesc !

mandala spunea...

Petronela multumesc, cafeaua va fi duminica !

mandala spunea...

Miodrag, multumesc !

mandala spunea...

Alice , multumesc !

MARIA spunea...

Te imbratisez cu iubire de ziua ta si toate zilele tale. La multi ani !

mandala spunea...

Mariana, multumesc !

Anca (tort.personalizat) spunea...

LA MULTI ANI! Tort sau nu... arata incredibil. chiar ca ai fost inspirata. Sa ai o viata plina de bucurii iti doresc! Pupici!

mandala spunea...

Anca, multumesc !

torturile Sandei spunea...

Arata minunat ! La multi ani, sanatate , multa fericire si impliniri !

mandala spunea...

Sandrina.sanda,multumesc !

gratziela spunea...

Ma bucur ca am ajuns acasa ca sa pot sa-ti transmit: gandurile cele mai bune sa te inconjoare, fericirea sa fie calauza ta si a celor dragi, sanatatea sa nu te ocoleasca niciodata, iar in caietul cu retete sa poti posta un tort la fel de minunat ca cel de azi, dar cu numarul 110.
Calde imbratisari si gandurile mele bune!

mandala spunea...

Gratziela. multumesc pentru urari , sant valabile trei zile inca :))))
Am catel , mic, mic, dragut si neastamparat !!!

gratziela spunea...

Ma bucur nespus! Este dovada ca echilibrul in viata este stabilit! Sa fie sanatos si sa-ti lumineze zilele asa cum acest suflet pur poate s-o faca!

mandala spunea...

Gratziela. multumesc !

maria mihalache spunea...

La multi ani sanatosi si frumosi!

Cris spunea...

La multi ani! Desi intarziata, tin sa te felicit si eu pentru aniversare si tortul fenomenal pe care ti l-ai facut. Arata fantastic si nici nu imi pot imagina cat de gustos a fost!! La cat mai multe bunatati! :*

mandala spunea...

Multumesc Maria Mihalache!

mandala spunea...

Cris, multumesc, nu este tarziu niciodata !