marți, 17 iulie 2012

Azi este ziua mea !


Azi este ziua mea !

A mai trecut un an si am mai intinerit putin:)) ! Aceasi dilema ca si anul trecut in privinta desertului pentru cei care vin in vizita cu ocazia aniversarii mele.

Bineinteles ca au iesit invingatoare la puncte macaronsurile, asa ca am facut macarons pentru musafiri, as darui cu placere cu aceasta ocazie tuturor celor care imi viziteaza blogul si  celor   care lasa comentarii cate un macarons,  dar, doar virtual este posibil asa ca un macarons pentru toata lumea !!!
Enjoy !
CRISTINA.

14 comentarii:

Antonina spunea...

La multi ani !! Sa fii sanatoasa si iubita, draga mea!

mandala spunea...

Antonina,multumesc!

Dorina spunea...

la multi ani !

mandala spunea...

Dorina, multumesc!

coco spunea...

la multi ani :)
bune macarons !!!

mandala spunea...

coco, multumesc!

Adina spunea...

Multi ani fericiti si felicitari pentru bijuteriile astea frumos colorate !:)
Splendide!

mandala spunea...

Adina, multumesc si multumesc!!!

Ana spunea...

La multi ani !! Sa fii sanatoasa si iubita! cu scuze pt.intarziere

mandala spunea...

Ana, multumesc!

Mági spunea...

Kedves "Macaron Madame"!
Örömteli mindennapokat:)
Csodálatos ez a macaron, hogy 6 nap után is pont olyan finom amilyennek lenni kell.Persze milyen lenne ha Te készítetted(?)

Mági spunea...

Kedves "Macaron Madame"!
Örömteli mindennapokat:)
Csodálatos ez a macaron, hogy 6 nap után is pont olyan finom amilyennek lenni kell.Persze milyen lenne ha Te készítetted(?)

Mági spunea...

Kedves "Macaron Madame"!
Örömteli mindennapokat:)
Csodálatos ez a macaron, hogy 6 nap után is pont olyan finom amilyennek lenni kell.Persze milyen lenne ha Te készítetted(?)




Bocs ha kétszer küldtem el:)

mandala spunea...

magi, koszonom szepen haromszor !!!