duminică, 29 martie 2015

Eu sant Pasărea Phoenix in fiecare zi !!!




Eu sant Pasărea Phoenix in fiecare zi !!!


Da, sant o pasare Phonix, inca din faza embrionara cand mama mea
(Dumnezeu sa o ierte si sa o tina in Lumina Vesnic Pura) vroia sa scape de "povara"
care eram eu !!! Apoi sant nascuta in anul cocosului un alt Pheonix !
Da am fost o "povara grea" pentru multi din viata mea !
La nastere am fost primita cu "cea mai frumoasa urare" de bun venit rostita de bunica paterna Dumnezeu sa-i ierte pacatele : mai bine ne lua foc casa decat sa se nasca fata asta la noi in familie !!! 
Bine ai venit iubire asta as fi preferat mai mult sa aud, urechiusele mele asta asteptau sa auda atunci si de atunci in fiecare zi a vietii mele !!!





Cate dreptate avea, eu aveam sa fiu focul care a pus in miscare energiile familiei, 
sprintena la minte, foarte diferita de restul membrilor familiei noastre, iscand chiar indoiala ca nu as fi a lor, ca din greseala au primit alt copil la maternitate ca nu fac parte din 'clanul " lor ca es fi facuta de 'UN MINISTRU' zicea mama mea cand nu reusea nicidecum sa ma bage in tiparele lor !
S-a chochetat in familie si cu idea de a fi data spre adoptie doctorului din sat care era topit in pezenta mea si face vizite la noi mai des decat era necesar si incerca sa convinga familia ca cel mai bine imi va fi la el in familie unde voi avea din belsug de toate !
Se pare ca nu eu trebuia sa cresc in belsug ci sa aduc familei mele belsugul !
Povestea cu adoptia a tinut pana a aflat tatal meu despre "crima" pe care o combina mama mea si bunica !
Tot focul a facut ravagii si atunci, focul si para care au iesit din narile tatalui meu cand a fost anuntat ca se va faptui adoptia !
El a fost singurul din familie care m-a iubit si eu pe el, si, si de el m-am agatat pana la ultima lui suflare cand a murit chiar de ziua mea cand implineam 4 ani, calcat de un camion !
Tot Universul meu de copil s-a prabusit si nu intelegeam de ce imi arata mie acel corp lipsit de viata !
Acela nu era Tatal meu frumos, inteligent si plin de iubire !
Treceam de val si lucrurile aratau diferit si nu intelegeam pe atunci cum e posibil sa-l vad si in coscuig si frumos si viu in acela timp undeva unde nu se sfarsea nimic de ce e atata tragedie in jur de ce plange multimea nesfarsita de oameni pentru pierderea tatalui meu, de unde a aparut acel puhoi de oameni cere se tot revasa de nu stiu unde si cum e posibl ca toti acei oameni sa-l cunoasca pe El si sa-l iubeasca atata lume !
Observam totul in jur cu tristete infinita si cautam raspunsuri care au venit fiecare la timpul lui si treptat pe parcurs ce cresteam !
La o intalnire privata cu Spersa cand am dorit sa-mi accesez arborele genealogic pentru a vindeca unele rani ca sa pot pasi mai departe sa-mi reintregesc sufletul
ea mi-a raspuns la unele intrebare care le-am pus la 4 ani !
Da, am asteptat mult, mult, dar abia atunci eram pregatita sa aflu ca el, Tatal meu,
mi-a lasat un rezervor nesecat plin cu iubire din care impart si acum !!!
Atunci am inteles ce mi se povestea in familie ca tatal meu venea acasa de la serviciu o data pe luna fiind Maistru Sondor era plecat cu santierul prin tara si ma lua in bratele lui calduroase si primitoare unde simteam ca tot Universul ma imbratiseaza si lumea e a mea, ma lasa si ma indemna sa-i caut prim buzunare unde se gaseau o gramada de comori , bomboane trasa in tiple colorate nemaivazute pe la noi in sat, semilune de ciocolata invelite in foi subtiri se argint, multi bani, bani marunti care sunau ca niste clopotei, margeluse colorate si de fiecare data erau alte daruri !
El m-a invatat sa daruiesc si sa impart tot ce am cu ceilati imi umplea poalele rochitei cu de toate si ma duceam sa le impart cu toata lumea iar cad toti primeau de toate ma intorceam in bratele lui primitoare si ma agatam de el si nu mai reuseam sa ma desprind nici o clipa de el parca simteam ca timpul petrecut cu el este limitat si fiecare secunda impreune e foarte pretioasa !
Acolo adormeam si mi s-a povestit mai tarziu ca, cu greu reuseau sa-mi desprinda degetele inclestate de reverul hainei lui, cu greu, unul cate unul cate unul !
Asa ca am amas cu familia mea 'iubitoare ' care s-a ocupat intens de slefuirea mea zilnica si de resetarea mea care de fapt nu le-a reusi de loc, lumina si iubirea lasata de tatal meu nu era compatibila cu virusii pe care vroiau sa ai instaleze !
Era clar ca nu sant de acolo, agerimea mintii, puterea interioara care m-am ajutat sa trec cu bine peste toate traumele familiei, generozitate maxima care nu se mai regasea la noi si eu eram catalogata " pradalaua" familiei care risipeste, daruieste tot ce are si nu-i mai ramane cu nimic !
"O sa mori de foame" a fost o previziune sumbra a mamei care binenteles ca nu s-a materializat, din contra eu am adus prosperitate pentru toata familia mea ! 
Aceasta risipire care pentru mine era o daruire totala a fost de fapt o plantare de seminte care azi se intorc la mine sub diferite forme si inmultita la fel ca boabele de porumb, fara numar :)))))
Aruncata in flacari de la inceput si pana azi, azi cand constientizez ca sant Phoenix in fiecare zi dar simultan sant pregatita discret cu acordaje " fine" si mi se rup unghiile fizice cu care m-am agatat de aceasta viata in fiecare zi, se mai rupe una fara sa simt doar observ ca nu o mai am si daca ceva am avut foarte tare in aceasta viata acelea au fost unghiile, unghiile cu care m-am agatat de oameni !!!
Acum mi se rup unghiile ca sa inteleg ca trebuie sa pasesc pe o alta treapat a evolutiei mele transfoarmarea in Lumina Pura unde nu mai sant necesare unghiile ci doar generozitatea, compasiunea si iubirea fata de ceilalti !!!

Multumesc tuturor celor care m-au slefuit, iubit, urat, acceptat, respins, agresat, mangaiat, furat, daruit, invatat, copiat, initiat !!! 
Cel mai tare m-au ajutat cei cu lectiile mai grele ca ele m-au intarit cel mai tare !!!
Sper sa fiu demna de toti MAESTRII mei !!!
Sper sa pot da si eu altoara din prea plinul meu ca sa poata da si ei mai departe Lumina si Cunoasterea !!!
NAMASTE !

Niciun comentariu: