luni, 10 octombrie 2011

MURATURI ASORTATE:RETETA CU INGREDIENTUL SECRET

MURATURI ASORTATE:
RETETA CU INGREDIENTUL SECRET



In postarea de sambata AICI  am scris despre
prietena mea Mariana care zicea ca are o reteta deosebita  de muraturi asortate, speciala, pentru ca nu da gres niciodata.
Binenteles ca eram foarte curioasa ce ingrediente foloseste asa ca am chemat-o sa punem muraturile impreuna sa vad si eu ce reteta are. Asa ca in timp ce se fierbeau cartofii pentru gombotii cu prune            am pus si muraturile. Ma uitam foarte atent ce face,
i-am pus la dispozitie  apa, sare, otet , zahar, marar, piper boabe,foi de dafin,usturoi,boabe de mustar, si asteptam sa vad ce mai pune si nerabdatoare o intreb ce are asa special reteta ei, iubire imi spune ea, fac totul cu iubire, da, asa este pot confirma, face niste mancaruri de te lingi pe degete.

Interesant ca atunci cand am cumparat materie prima pentru muraturi, am gasit niste gogonele in forma de inima, si cu ce sant puse, cu iubire,  borcanele sant pline cu sinbolul iubirii:
 inima.      

10 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata de minune,de gust nu mai zic.te pup!

mandala spunea...

dia,sper sa fie foarte bune!

gratziela spunea...

OK!!!!
dar cine are rabdare sa faca acele inimoare? Eu nu sigur! Arata ca pentru vitrina, si sigur sunt fff bune!

mandala spunea...

gratziela, nu eu am facut inimioarele, asa erau gogonelele:))

dia spunea...

eu n-am mai vazut asa gogonele interesante! arata superb

mandala spunea...

adnia, nici eu, e prima data si am fost surprinsa sa vad ce forme frumoase au !

Tudor Elena Cristina.... spunea...

Apai daca nu am pune suflet....nimic nu ar iesi cum trebuiee!!!!!Felicitari siii....La cat mai multe retete cu ingrediente secrete!!!!pupici

mandala spunea...

Tudor Elena Cristina,multumesc !

Pixie Pie spunea...

Micsoda színek! Gyönyörű!

mandala spunea...

Pixie Pie,koszonom !