luni, 26 noiembrie 2012

TRIFOI CU SUNCA - RETETA

TRIFOI CU SUNCA
Zilele trecute am facut acesti trifoi care sant asa de aratosi si tare gustosi.
Ingrediente:
- 600 gr faina
- 2 lingurite de sare
- 1 lingurita praf de copt
- 1 pachet drojdie uscata
- 100 ml lapte batut
- 100 ml ulei
- 200 ml lapte caldut
- 1 ou
- salam  sau sunca
- seminte de mac, chimen  sau susan
- un ou pentru uns
- multa iubire
Se pregateste o coca din ingredientele de mai sus si se pune la dospit o ora.
Se intinde o foaie din aluat si se taie rondele
de marimea salamului sau a suncii pe care o avem.Intre doua rondele asezam mezelul si taiem ca in imaginea alaturata si le formam, pozele arata mai bine cum sa facem decat pot explica eu.
Dupa ce le terminam la mai lasam la crescut vreo 20 de minute apoi le ungem cu ou si le presaram cu seminte  de care avem   apoi coacem la cuptor 18-20 minute la 180 de grade, 
eu le-am copt putin mai mult  de aceea sant asa de rumene. 
Aici unde le-am gasit eu la Tortelina nu sant asa de coapte si sant tare frumoase si asa, sant superbe!!!!
Eu am facut  8 bucati dar doua au cazut prada
inainte de a le fotografia, cred ca stiti cum e cu poftele, 
din restul de aluat am facut o alta bunaciune care o voi posta in curand.
Sant foarte frumoase asa ca pot sta cu cinste pe masa de sarbatori.
Enjoy !

8 comentarii:

coco spunea...

vaaaiii ce dragut arata...superbe si gustoase cred !

mandala spunea...

Coco, multumesc, sant tare bune!

Anonim spunea...

Multumesc ca ai pus reteta sant tare faine, yuhuuuuuu!
Ana.

mandala spunea...

Ana, cu placere si sa-ti fie de bine ca tare te bucuri!

Anonim spunea...

Abia am asteptat sa vad cum se face
ca sant tare frumoase, multumesc !
Mihaela H.

mandala spunea...

Mihaela H. cu placere , da sant frumoase si gustoase!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Tare mi-as infinge dintii intr-un trifoi!O noapte linistita!

mandala spunea...

Dia, asa am facut si eu !
Si tie la fel!