vineri, 25 mai 2012

CLEMATIS 2012




CLEMATIS 2012

6 comentarii:

Lilly spunea...

Sunt 7 ani ca le vad pe un gard dina apropiere.Abia anul asta am descoperit ca se cheama Clematis.
Sunt rosii, mov, si albe.Superbe, se intind pe tot gardul.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este foarte frumoasa.
Weekend placut!

mandala spunea...

Lily, sant superbe a avut foarte multe flori dar Ledy a mai mancat din ele in joaca!

mandala spunea...

DiaMar-bucataria galbena, multumesc la fel!!!

Dani P. spunea...

Minunata ! E Piilu ? Am plantat si eu una acum o luna, dar in primavara asta ploioasa nu prea-i place. Sper, sa supravietuiasca :)

mandala spunea...

Dani, da este piilu dar a mea a suferit o trauma majora ca a gustat cainele di ea si am crezut ca gata sa terminat dar sia revenit pana la urma !