marți, 1 mai 2012

TIRAMISU PENTRU MARIANA O.

TIRAMISU PENTRU MARIANA O.

Am o prietena MARIANA care e mare fan tiramisu asa ca am facut o tava imensa


ca sa manance pe saturate, dar se pare ca a iesit peste asteptari de bun si trebuie sa o mai repet ca a mai ramas cu dorinta de a manca dupa ce trei zile a tot mancat din ea !
Cred ca de la ouale de casa a iesit asa de buna sau de la stropul de iubire pe care l-am adaugat la ingrediente, chiar nu stiu. Reteta este cea  arhicunoscuta  si clasica.
POFTA BUNA !

6 comentarii:

Adnia spunea...

hmmmm...si eu imi doresc un tiramisu, acum ca l-am vazut pe al tau!

Dorina spunea...

Imi place mult tiramisu , o portie si pentru mine , te rog .

mandala spunea...

Adnia, se face foarte repede !

mandala spunea...

Dorina, ok !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Si mie imi place tiramisu.Este un deset foarte bun si fin.
O zi buna!

antonellacacossacakedesigner.it spunea...

Foarte bun.. imi place mult!!