marți, 15 mai 2012

Rosa canina

Rosa canina -  Măceș


Zilele trecute am fost in vizita la o prietena la tara si  pe drumul spre ea am vazut sute de macesi infloriti, sant superbi asa imbracati de sarbatoare cu florile de culoare roz.
Drumul era in reparatie asa ca a trebuit sa fac multe opriri si am facut si cateva poze.
Pacat ca ploua  si era  innorat iar peisajul era putin posomorat dar si asa m-am simtit minunat si am mancat numai bunaciuni bio.
Am primit si o gramada de oua bio asa ca urmeaza multe, multe prajituri si alte bunatati.   

4 comentarii:

Mági spunea...

Szia!
Engem is elvarázsol, a Rosa és a macaronjaid és az alkotásaid.
Google-val tudlak olvasni:)
Szép napot,

mandala spunea...

mági, koszonom szepen nagyon kedves vagy, sajnos a google nem fordit tokeletesen, de meg lehet erteni, varlak meg !

dia spunea...

superb!

mandala spunea...

adnia, asa era pe tot drumul plin de flori!