marți, 18 decembrie 2012

CASA DIN TURTA DULCE



CASA DIN TURTA DULCE




CASA DIN TURTA DULCE


E prima casuta pe care o fac, ma bucur ca am terminat-o nu e chiar ce vroiam dar e tare frumoasa ca e facuta de mine.


Cu aceasta ocazie am invatat multe lucruri  care o sa-mi foloseasca:  despre rabdare si asteptari :))
Am vazut foarte multe case dar am ales reteta si sablonul de aici unde au si un filmulet.Am modificat putin aspectul la
intrare si la geamuri am pus paznici de nadejde, iubitori si
luminosi.
Enjoy!

18 comentarii:

coco spunea...

superba !

mandala spunea...

Coco, multumesc!

Anonim spunea...

Nagyon szép!
Vera.

Anonim spunea...

Nagyon szép ügyes vagy , kérem fény postán !
Irén



mandala spunea...

Vera, koszonom szepen!

mandala spunea...

Iren, koszonom, kuldom:)))

Biochimist la cratita spunea...

Cat este de frumusica!

mandala spunea...

Alina Vicu, multumesc!

Anonim spunea...

Vai ce frumoasa e !
Mariana.

mandala spunea...

Mariana, multumesc!

Anonim spunea...

Am vazut-o si pe Facebook e tare frumoasa!Alina.

mandala spunea...

Alina, multumesc!

retete- ina spunea...

felicitari,arata super

mandala spunea...

Ina, multumesc!

HajniZoli spunea...

Ce bine a iesit! Foarte frumos!

mandala spunea...

HajniZoli, multumesc!

Anonim spunea...

abia acum am vazut casuta pe care ai construit-o din turta dulce. este superbaaaa!!!!! c-a de fiecare data ma uimesti cu creativitatea si daruinta ta. BRAVOOOOO, FELICITARI......
DUMNEZEU sa-ti calauzesca pasii, tot timpul pe drumul vietii tale.
c-a si denumirea blocului tau "LABORATORUL DE MAGIE" intr-adevar, totul este MAGIC, plin de daruri divine. pupici si un sincer LA MULTI ANI!

mandala spunea...

www.ecobutic.ro, multumesc frumos la fel si voua !