joi, 29 martie 2012

3 Minute Chocolate Mug Cake:Prajitura cu cacao Magic Mug





3 Minute Chocolate Mug Cake:
Prajitura cu cacao Magic Mug:
prajitura cu cacao la microunde!



O prajitura gata in trei minute cand ai musafiri care vor ceva dulce langa o cafea.
Nu sant fan microunde dar rar se admit exceptii mai ales cand e urgent si vrei sa faci pe plac musafirilor.
Reteta am gasit-o pe mai multe bloguri straine dar am folosit reteta de aici la care am adaugat esenta de vanilie facuta in casa de mine.Are o aroma  divina!
POFTA BUNA!

8 comentarii:

Bianca spunea...

Nu se vede adresa... e situl divahair... atat

mandala spunea...

bianca, acuma se vede :)

dia spunea...

eu n-am incercat pana acum mai nimic la mw, dar in criza merge!

mandala spunea...

adnia, si pentru mine e ceva nou !

Catherine spunea...

What a wonderful and quick cake, Blessings, Catherine xo

Anca (tort.personalizat) spunea...

Foarte frumos. Musai trebuie sa incerc si eu. Ca se mai intampla sa n-ai nimic bun. De cand suna la interfon si pana ajung in casa... pac o prajitura. :)

mandala spunea...

Catherine, multumesc!

mandala spunea...

anca, asa este !