miercuri, 21 martie 2012

HUNGARIAN MACARONS DAY SI YPSZILON

HUNGARIAN MACARONS DAY  SI YPSZILON 
Ieri am fost plecata la Debrecen sa caut un medicament pentru cineva si printre cautari de farmacii am cautat si unicate pentru blog.
Am fost si la Interspar si la etaj am fost atrasa de un shop mic si cu produse mai deosebite decat in alte magazine, unicate din ceramica facuta manual.
Am cumparat  cateva bucati de ceramica si doamna Aniko ma intrebat de ce cumpar doar o ceasca si bineinteles ca i-am spus ca am blog si face parte din recuzita si asa am aflat de site-ul ei si ca produsele sant facute de ea si i-am promis ca o sa mai trec pe  la magazin si pe la magazinul virtual pentru ca sant superbe toate bucatile.Si de la ea am aflat ca in Ungaria ieri a fost Macarons Day asa ca am profitat de moment si am facut prima sedinta foto cu noile achizitii si cu delicioasele macarons.
Enjoy !

12 comentarii:

Lilly spunea...

Foarte interesante cescutele unguresti.Ieri a fost ziua internationala a "macaronshilor", cel putin asa a decretat P.Hermé.
Oricum tu esti deja experta la capitolul asta!

mandala spunea...

Lily, ma pricep, dar pana la expert mai am, oricum multumesc pentru apreciere, am mai fost facuta si Lady macarons de Nina's asa ca ma straduiesc sa fiu la inaltimea asteptarilor fanilor mei!
Multumesc!

coco spunea...

nici nu vreau sa stiu ce a fost acolo...mai ceva ca la festivalul sarmalelor :)))
http://krmenslife.blogspot.com/2011/07/festivalul-sarmalelor-de-la-praid.html

mandala spunea...

Coco, cred ca a fost ceva minunat data viitoare am sa merg si eu !

dia spunea...

sunt foarte frumoase achizitiile, iar la capitolul macarons, nu mai vorbim...meriti din plin sa fii la festival!

mandala spunea...

Adnia, multumesc!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Tot ce este acolo este frumos.Numai bine!

Catherine spunea...

Dear Mandala, I love macarons. Blessings, Catherine

mandala spunea...

DiaMar-bucataria galbena,multumesc!

mandala spunea...

Catherine,thank !

Bonjour spunea...

Sunteti o artista atat in macarons cat si in aranjamentele de pe farfurii. FELICITARIIIIIIII.

mandala spunea...

Dan si Ionela Dumitru,multumesc!