joi, 15 martie 2012

PLACINTA CU SPANAC SI BRANZA DULCE

PLACINTA CU SPANAC SI BRANZA DULCE




De cateva zile cand deschideam congelatorul tot cadea un pachet cu aluat frantuzesc asa ca avand si spanac si branza am hotarat ca e timpul sa scap de problema asta:)))
Am amestecat spanacul cu branza am condimentat cu sare si piper am pus un ou si gata compozitia, am pus pe foaia de placinta si dupa ce am uns placinta  cu ou hai la cuptor cu ea si dupa 20 de minute hop si placinta gata de savurat!
Pentru Petronela: asa arata aparatul cu care am taiat placinta:

l-am cumparat de la Selgros era cam scump pentru ca il folosesc foarte rar dar arata ffffff bine aluatul taiat asa!

POFTA BUNA!

10 comentarii:

Lilly spunea...

Asa ma tot impiedic eu de un pachet de foi philo.Buna idee!

mandala spunea...

Lily, buna buna si tare gustoasa !
Tare imi place pisicutza ta ! Si eu am o tigroaica mica si nazdravana!

dia spunea...

buna idee cu placinta asta!

mandala spunea...

adnia, si buna si gustoasa!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Vai,ce bine arata placinta.Numai bine!

Petronela spunea...

Imi place mult placinta cu branza si spanac,si o fac deseori....dar te rog spune-mi cu ce-ai taiat foaia de deasupra....stiu ca exista un fel de rulou pentru taiat....dar eu inca n-am gasit de cumparat.
Pupici si un weekend placut !!!

mandala spunea...

Petronela, am pus o poza cu aparatul.

mandala spunea...

dia, aratoasa si gustoasa!

Bianca spunea...

Foarte frumoasa placinta ta!!! cat a costat aparatul asta? Vreau sa imi cumpar si eu,..

mandala spunea...

Bianca, sub 50 de ron,gasesti la selgros acolo la raftul cu inox pentru bucatariile de restaurant.