marți, 24 mai 2011

DULCE DE LECHE CREMA CARAMEL DIN LAPTE CONDENSAT




DULCE DE LECHE    CREMA CARAMEL DIN LAPTE CONDENSAT 


De cand am blogul am citit in multe locuri despre aceasta crema delicioasa dar cum la noi nu se gaseste lapte condensat a trebuit sa cumpar de pe alte meleaguri si a sosit si ziua in care am facut si eu aceasta bunatate fara seaman inspirata de aici
Am respectat intocmai reteta indicata si am obtinut o crema delicioasa, parfumata care ma face sa ma tot gandesc la ea si sa mai am motive sa deschid frigiderul .

INGREDIENTE :

Eu am avut patru tuburi de lapte condensat

 pe care le-am golit intr-un vas de yena

si am pus un strop de sare , am acoperit vasul cu folie de aluminiu si l-am pus
intr-o cratita mai mare 

 ( pentru ca nu am tava adanca ) in care am pus apa fierbinte .
A fiert doua ore la 220  de grade . Din cand in cand am verificat sa fie apa pana mai sus de jumatatea vasului yena.
Cand e gata se scoate din cuptor si se lasa la racit .

Dupa ce s-a racit, amestecati usor cu un tel pana se omogenizeaza pentru ca formeaza un fel de coaja pe deasupra se pune intrun borcan si se tine la rece .
Dupa ce gustati daca mai ramane se poate folosi la creme ,umplutura la bomboane
si la tot ce va inspira gustul si finetea ei .
POFTA BUNA !


4 comentarii:

Alice spunea...

bai frate!!!!!!!!
m-ati inebunit cu laptele asta..e de musia sa fac si eu...

VictorCh spunea...

Off-topic:
Comentez pt prima oara pe acest blog, unde am ajuns prin linkul atasat semnaturii la comentariul postat pe http://crazymothercooker.blogspot.com/2010/04/dulce-de-leche-crema-caramel-din-lapte.html (articolul catre care ai dat linkul din text) - bine v-am gasit, spor si succes!
Keep up the good work!

Pe langa "topic":
Eu sunt "tufa" in privinta gatitului, da' tot vazand atatea retete atat de apetisante (si intrucat doamna mea nu prea pare sa se indemne a le pune in aplicare) ma bate gandul sa incep sa le testez eu (in masura in care voi reusi sa-mi adun concomitent timp disponibil, energie proprie si rabdare)

On-topic (oarecum):
SUPERB subliniata ideea "Dupa ce gustati daca mai ramane se poate folosi la..."

mandala spunea...

Alice , crede-ma ca e musai este
d e l i c i o a s a !!!

mandala spunea...

VictorCh, nu esti off topik, multumesc pentru vizitz si comentariu , eu cred ca toata lumea are mai multe talente decat crede doar trebuie incercat , daca gustati din crema asta o sa vedeti ca este adevarat.
Va mai astept in laboratorul de magie !