joi, 5 mai 2011

PREMIU PENTRU ALICE !

PREMIU PENTRU ALICE  !

Zilele  trecute am postat  o poza cu ceva mai ciudat ,
foarte galben  si intrebam cititori  ce parere au, ce se vede in fotografie  Alice a spus din prima ca e o varza , dupa felicitarile de rigoare ea a solicitat, si pe buna dreptate, un
premiu asa ca am zis ok , o sa-i fac ceva, un premiu doar pentru ea , nu va suparati in curand am sa fac un premiu pentru toti vizitatorii dar as vrea sa fie ceva mai deosebit si
am nevoie de un pic de timp : ) si de materie prima .
Inca o data felicitari  ALICE !

4 comentarii:

Alice spunea...

Manadala...ma simt onorata, incintata..:)) dar eu am glumit mai...
Ei acum il voi primi, na, ce sa fac?!
Trebuie sa tin un discurs ca la oascaruri? :))
Mersi mandala..si te pup cu drag...

mandala spunea...

Alice si eu ma bucur , nu, fara discurs , si eu te pup pe tine si pe bebe !

Miodrag Surac spunea...

Frumos realizat, bravo...

mandala spunea...

Multumesc Miodrag !